Skal din virksomhed have ny hjemmeside?

Alting udvikler sig. I takt med dette bliver ting forældede – også hjemmesider. Kigger du nogle gange på din virksomheds hjemmeside og tænker, at den er noget gammel eller måske ikke passer til virksomhedens image længere? Så kunne der være, det var ved at være på tide at få lavet en ny hjemmeside. 

Det er tit det bedste valg at få et professionelt bureau til at lave hjemmesiden, fordi de har hundrede procent styr på, hvad de laver. Samtidig har de styr på regler og retningslinjer, som skal overholdes. Har din virksomhed allerede en hjemmeside, kan bureauet vurdere, om de kan optimere den nuværende hjemmeside, eller der skal laves en helt ny, der passer til jeres visioner for hjemmesiden. 

Skal der en helt ny hjemmeside til, kan der med garanti stadig genbruges aspekter fra den gamle hjemmeside. Måske nogle af jeres billeder eller tekster på hjemmesiden kan bruges på den nye – eller måske de bare skal redigeres lidt? På denne måde behøver I ikke at skrive helt nye tekster, fordi det stadig er den samme virksomhed. Måske I bare skal ændre lidt i teksterne, så I er sikret, at de passer til, hvordan virksomheden har udviklet sig. 

Har din virksomhed ikke 100.000 til en ny hjemmeside, så kan I sagtens finde en billig hjemmeside, som stadig har et fedt og funktionelt design. En super lækker hjemmeside behøver ikke koste kassen – slet ikke hvis det ikke er livsnødvendigt med de mest kringlede effekter. Du kan sagtens få en fed hjemmeside til under 30.000.

Når I har fået ny hjemmeside, så skal I lige huske at ære opmærksomme på, om jeres sociale medier stadig passer dertil. Er I for eksempel begyndt at køre i nogle helt nye farver, så ser det tosset ud, at det stadig er de gamle, der findes på jeres sociale medier. Det samme, hvis I skifter logo eller lignende. 

Indlægs forfatter: Mette Hansen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.